Transport ondernemer

ondernemers diploma


diploma transport ondernemerEen Ondernemersdiploma transportondernemer haalt u veilig en vertrouwd bij het Transport & Logistiek Evolutie Centrum. Zij hebben jarenlange ervaring in het opleiden van mensen die werken aan hun toekomst. Zij leiden tevens op tot vakbekwaam chauffeur in het goederenvervoer. TLEC streven naar optimale klanttevredenheid en bereiken dit door altijd uit te gaan van de actuele vraag. Met de hulp van TLEC bent u straks in staat om de leerstof praktisch toe te passen waarvoor u bij hen de begeleiding volgt.


Voor het behalen van een Ondernemersdiploma kunt u nergens beter terecht dan bij de specialisten van TLEC. De speerpunten zijn klantgerichtheid, kwaliteit en communicatie. U plukt dan ook de vruchten van de praktische kennis. Zij beschikken over een netwerk van kleine organisaties. Zij hebben elk hun eigen kracht. Zo zijn ze groot geworden door klein te blijven.

Bent u geïnteresseerd in het Ondernemersdiploma die TLEC u kan bieden? Kijk dan snel verder op de website www.tlec.nl en sta versteld van de mogelijkheden die zij u te bieden hebben.

Bij TLEC haal je het ondernemersdiploma of vakdiploma voor het beroepsvervoer flexibel en zeker.

Jouw motivatie in combinatie met onze ervaringen is de ideale mix om ervoor te zorgen dat we er samen een succes van maken.

Gerelateerd: Transportfirma, Cursus vakbekwaamheid, Ondernemersdiploma, Vakbekwaamheid, Vervoervergunning, Eigen rijder, Vakdiploma vervoer, Transportvergunning, Zelfstandig chauffeur.

 

Vergunningplichtgrens van 500 naar 0 kg ?

15 APR 2013

Gaat de vergunningsplicht van 500 kg laadvermogen naar 0 kg laadvermogen in Nederland. In het sociaal akkoord 2013 heeft men dit opgenomen en aan de regering aangeboden. Dit zou dan gaan betekenen dat niet alleen de transportondernemer een vergunning nodig heeft, maar ook de koeriersbedrijven. Het kan dus verstandig zijn om nu al te zorgen voor je vakbekwaamheid transport ondernemer diploma.


De Stichting van de Arbeid is van mening dat verdere liberalisering van de Europese transportmarkt op dit moment ongewenst is en dat de Nederlandse regering dit in het kader van overleg over de cabotagewetgeving zou moeten betrekken. Er is een eenduidige interpretatie nodig van alle voor de transportsector relevante wet- en regelgeving, waaronder de cabotagewetgeving. De Stichting vraagt het kabinet de volgende punten te realiseren:

Om de naleving en handhaving van de specifiek voor de transportsector gel- den wet- en regelgeving te bevorderen, wordt de samenwerking tussen alle betrokken inspectiediensten, alsmede de Landelijke Eenheid van de Nationale Politie versterkt.

Bij de aanpak van schijnzelfstandigheid wordt de werkingssfeer van de Wet Wegvervoer Goederen (WWG) uitgebreid, waarbij het laadvermogen dat bepalend is voor de noodzaak van een vergunning wordt verlaagd van 500 naar 0 kg.

De Stichting van de Arbeid dringt aan op afspraken over minimale voorwaar- den waaraan uitzendbureaus moeten voldoen en waarop zij worden getoetst voorr de afgifte van een aanwijzingsbeschikking in het kader van de Wet Wegvervoer Goederen.

Lees meer over de vergunningplicht van 500 kg naar 0 kg